סרטי בגן של דודו​

חלק מזערי מהתגובות שקבלנו ובאמת מחממות לנו את הלב...

*רציתי לשתף אתכם שבאמת אני בדרך כלל לא קונה מנויי סרטים וכדו', מסתפקת במה שיש ביו טוב וזה לרוב דיי בסדר. אבל הפעם, אחרי שהבת שלי צפתה לפני פסח בגן של דודו מעבדות לחירות, ראינו ממש את התוצאות בליל הסדר! היא הבינה והשתתפה וראו שמה שהיא ראתה השפיע עליה בהבנה של החג, ההגדה והסיפור. העובדה שהסרט כלל גם תכנים מעבר לסיפור יציאת מצרים וההגדה עצמה, כמו הסיפור של רבי יהודה בן שמעון, היה מקסים בעייני. לא התאפקתי וקנינו לה מנוי (בתור מתנה למציאת האפיקומן

* אם את היוצרת של הסידרה רציתי להגיד לך שפשוט אין על הגן של דודו,זה משהו שישאר מנצח בתחום לעולם,אני עוד לא ראיתי ווידאו ב15 שנים האחרונות שמתקרב לרמה החינוכית המוסיקאלית של הסידרה הזו!

*רציתי להודות מאד על הדיסק של פסח שניתן בחינם. בילינו את כל החודש האחרון בשמיעה לדיסק הנפלא הזה. הלחנים מדהימים. אני כאמא נהניתי לא פחות מהילדים וזמזמתי את הלחנים לעצמי

*ברצוני להודות לכם על האפשרות לצפות בגן של דודו ללא תשלום בעקבות התקופה המורכבת. שתזכו וישולם לכם משכורתכם מן השמים בכפל כפליים. הסדרה של דודו מקסימה!

*שלום, רציתי לומר תודה על הסרט הנפלא שהעברת לנו הילדים נכנסו לאוירת החג שכל כך חסרה להם בגלל שלא היו בגן גדלתי על הדיסק הזה וממש רציתי שגם ילדי יכלו לראותו ויהנו לפחות כמו שאני נהנתי חפשתי אותו ממש ולא מצאתי ופתאום אני רואה שנתתם אותו במתנה בכזאת נדיבות תודה רבה ה' יברך אתכם

*למשפחת הגן של דודו היקרה תודה רבה על המתנה בגן של דודו פסח הילדים היו מרותקים שוב ושוב שרו את השירים ללא הפסקה (עד וכולל היום) למדו תוכן חשוב בדרך חוייתית ומקסימה אנחנו ההורים מודים לכם ומעריכים מאד יהר שתמיד תוכלו להיות מן הנותנים ...


*אתחיל בתודה! הסרטון שלכם הושמע שוב ושוב, כשבנותינו לומדות את מילות השירים ומציגות אותן בכל הזדמנות אפשרית. מפרקות את ספות הסלון וגוררות את הכריות על גבן בשיר: "אנא עזור נא לנו שחרר אותנו מכובד העול". שיר זה מושר לפעמים גם שהן מתבקשות להרים את כליהן לכיור...:) בשיר: מי מי?? הן התחפשו לפרעה לקלגס ולעבד והצליפו בסרטים על הרצפה.. (לאחר הבהרה שלמרות שזה לא שוט, זה לא נעים) ניקו את הבית יחד תוך שירת: "כולם מנקים מנקים..." עשו לנו הצגות בליל הסדר על בסיס השירים. בקיצור חגיגה ... נכנס למילון המשפחתי. תודה רבה! הקלתם ושימחתם אותנו בתקופה זו.

*הסרטים ב'גן של דודו' כ''כ מדהימים! כמה השקעותתתתתתתתתתתתתתתתת! "תדעי לך שיש לך זכות מיוחדת לשמח אנשים!! החיוך והשמחה של דודו, מחיה את נפשינו. וגם השירים המרנינים והילדים המתוקים בלי עין הרע!"

*תודה רבה הבת שלנו ממש אוהבת את הסרטים שלכם ועכשיו עם עוד שבוע של בידוד זה ממש ממש עוזר לנו בשבילה ושוב תודה רבה על ההיענות - מהיום להיום וזה כבר אצלנו נ.ב. אם את קשורה לסרטים עצמם אז רצינו לומר שהתוכן ממש עשיר ואיכותי רואים שעומדת מאחורי זה השקעה בלי סוף והתוצאות בהתאם - ברמה גבוהה [הבת שלנו כמה שהיא קטנה יודעת להעדיף את 'דודו' וגם אנחנו נהנים ביחד איתה]

we have been buying all Dudu's dvds for children . We have a 6 year old and a 2 year old daughters and our girls grew up watching Dudu since they are 18 months old.The shows in the DVDs are so professionally done and so informative. Our girls just Love Dudu and sing the songs in the DVDs. We must say he is a great inspiration. "yeshar Koach" we hope that you continue producing more programs. Also lots of credit to the writer (Oreet Wagenfed) especially "Tefilat Halev" which is so beautifully written and done. Thank you

*שלום רב אנו מתגוררים במקסיקו. ילדינו צופים בקלטות ונהנים מאוד. הקלטות שישנן ברשותנו ( לא הכל...) מצויינות בהקניית ערכים וחיזוק מידת אמונת השם. לפיכך, מבקשים להודות ולהגיד יישר כח!!!! כן ירבו קלטות מצויינות שכאלה בהקניית ערכים לילדים.

*שלום וברכה, אנחנו רוצים להודות לכם מקרב הלב על סרטי בגן של דודו המלאים תורה, דרך ארץ, ערכים וכל טוב שהוא נחלתם של ישראל, אנחנו גאים בכם ומרגישים שהילדים שלנו בידיים תורניות, טובות, אם זה היה תלוי בנו, היינו נותנים לאורית ודודו להדליק משואה ביום העצמאות, כהוקרת הטוב על דורות של ילדים דתיים שגדלו על ברכיהם, הלוואי ובע"ה יום אחד זה עוד יקרה.. מאחלים הרבה הצלחה לכל הצוות ולאתר, בשורות טובות בכל המישורים.

* הי, שמי אביטל, בת 30, נשואה + 2, חילונית, עו"ד במקצועי, גרה בת"א. לפני כחצי שנה החלטנו להתנתק משירותי הכבלים ולשלוט בתכנים בהם אני, בן זוגי ובנותינו (שנתיים וארבעה חודשים, תשעה חודשים) צופים. אימי רכשה עבור בנותיי את הסרט הראשון שלך לאחר שקיבלה המלצה - "היה קל כנשר ועז כנמר..". אם להיות כנים, אז ללא ספק לפני שצפיתי בסרט חששתי מהתכנים שמא יהיו דתיים ולא יתאימו לבנותיי, אבל כל כך התרשמתי שאני ובן זוגי מזמרים כל היום את השירים שלך שלא לדבר על ביתי הבכורה שמכירה את המילים בעל פה, מידי בוקר שהיא מתעוררת היא מבקשת לצפות בסרטים שלך ואני מברכת על כך שהיא צופה בסרטים עם ערך מוסף של אהבת הארץ, כיבוד הורים, עזרה לזולת וכיוצ"ב. ייש לציין שאנו חוזרים ומקשיבים לסיפורים שהספקנו לשכוח..

*תודה רבה רבה, רוצה לספר לך שבגלל שהילדים כל כך אוהבים את "הגן של דודו" (יש לנו את כל הסדרה) התחלנו לערוך קידוש בערב שבת, הבדלה במוצאי שבת, "שמע ישראל" לפני השינה, "מודה אני" בבוקר ועוד. הילדים שואלים המון שאלות בקשר לדת, מה שמחייב אותנו לפעמים לחקור ולהעמיק כי אנחנו כמובן לא יודעים הכל, ובסך הכל גרמת לנו להתקרב למורשת ישראל ועל כך תודתי הכנה.

אני רוצה להגיד לך שאנחנו (כן, כולל ההורים) מתענגים מהיצירות המופלאות שלך. כ"כ חינוכי ויפה וכיפי. הבן שלי בן שנתיים שר כמעט את כל השירים הולך לישון עם זה וגם בבוקר חייב לשמוע. (יש לנו את כל הדיסקים להאזנה)

הורים יקרים,

קליפ השבוע שלנו מיועד להמחיש לילדים רעיון או נושא שקשור לשבוע בו הוא מופיע.

תוכלו למצוא קליפ על חג שחל בשבוע זה ,קליפ שמתאים למאורע מסוים אקטואלי או לעונה,

לעיתים יופיע גם קליפ נבחר בנושא כללי.

והפעם: השיר "כולם עסוקים" מתוך בגן של דודו 10 "מעבדות לחרות".

פורים חלף ופסח מתקרב. דווקא בימים אלה כשחלק גדול מהילדים בבית  ולא בתוך מסגרות הגן או הכיתה ,ניתן להעסיק אותם ולרתום אותם להכנות לקראת פסח  .הם ישמחו להיות עסוקים ופעילים בהכנות  לקראת החג.